Counter


View My Stats

środa, 24 marca 2010

IPN

Przeczytałem dziś informację, która tak mnie wkurwiła, że niewiele brakło, a byłbym dostał zawału...

http://wyborcza.pl/1,75248,7694312,Nasza_bardzo_droga_lustracja.html

Uzupełniając: operacja pomostowania tętnic wieńcowych (bypassy), kilkugodzinny zabieg na otwartym sercu, który uratował mi życie w 2002 roku, kosztowała circa ebałt 20000 PLN.

Ilu ludziom można byłoby uratować życie za 6 mln złotych (koszt jednego postępowania lustracyjnego}? I jakąż odniesiemy korzyść jako społeczeństwo, gdy się dowiemy, że jakiś tam Kowalski jest (albo nie) kłamcą lustracyjnym? Czy to, psiakrew, jest aż tak ważne?

IPN szykuje ekshumację Pyjasa. Pomijając fakt, że dzieje się to wbrew woli rodziny, ile, do jasnej cholery, będzie nas kosztowało stwierdzenie, iż Pyjas jest bardzo nieżywy? Czy do kurwy i nędzy, w Polsce już naprawdę nie mamy lepszych powodów do wydawania publicznych pieniędzy?

Ja tam się tym za bardzo nie przejmuję. Mam 62 lata i w (_!_) wszystkich polityków, którzy gotują Polsce taką przyszłość. Ale WY? Jak długo jeszcze pozwolicie, by ci idioci kształtowali WASZĄ przyszłość?

A swoją drogą... Ktoś przecież na tych bałwanów głosował. KTO?

4 komentarze:

  1. Nie ja - odpowiadając na ostatnie pytanie.
    Od dłuższego już czasu jeśli nawet idę na wybory, to na karcie umieszczam mniej lub bardziej twórczą opinię na temat polityki :) I nic więcej.
    Później robię zdjęcie karty i wrzucam do urny.
    Swoją drogą - róbcie zdjęcia kart przy komisji - ich mina BEZCENNA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto? Podejrzewam, że banda idiotów, która w całym swoim niedorozwoju dopatrzyła się w oświeconych i przepełnionych troską o obywateli rządach czerwonych trybunów uciskanego ludu z SLD jakichś wydumanych patologii. Nazwali je ci bezdenni głupcy aferami starachowickimi, rywinowskimi orlenowskimi etc. Chyba tylko po to żeby zdewaluować najwspanialszy rząd jedynej słusznej opcji, której leżą na sercu problemy najsłabszych.

    Mimo, że nikt się dziś nie przyzna, to ja to zrobię dałem się nabrać na tę złowieszczą propagandę rozsiewaną przeciwko nieskazitelnej (naprawdę jak mogłem wierzyć, że ci idealiści mogliby tknąć publiczne pieniądze, jak mogłem!) lewicy, która mogłaby dziś braterskimi libacjami znaczyć nieświęty i niemodny szlak męczeństwa polskich żołnierzy, którym ubzdurała się niezawisłość.

    Głupota ma zdemaskowana czeka na Wasze potępienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosowałem póki co tylko w wyborach do europarlamentu. Swoją mniej lub bardziej twórczą opinie nt. polityki mogę wyrazić tu, nie na karcie do głosowania. Bo taka twórczość sytuacji polityczniej nie poprawi, a i liczącym głosy swoją obywatelską odwagą wypisywania co myślisz na anonimowej karcie nie zaimponujesz.

    A jedyny sposób żeby tych bałwanów od władzy odsunąć to samemu próbować i się pobrudzić, po czym stać się bałwanem. Tak marnujemy po 6 kk na postępowania lustracyjne, tak w moim 150 tysięcznym mieście stoi najdroższy w Polsce urząd miasta (jeśli chodzi o budowę i utrzymanie, w każdym razie 4 lata temu najdroższy był jeszcze), i jest to to samo miasto, w którym nawet porządnego dworca pkp nie ma.

    Jakby zliczyć na jakie głupoty marnuje się w tym kraju pieniądze to nawet 20 latka by krew zalała. Co to za system, w którym oszczędza się na służbie zdrowia a pakuje w takie pierdoły ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trymusie, tych Napierniczaków i Olejarskich to i ja bym nawet w (_!_) kopnąć nie raczył, bo to takie syny których interesuje jedynie, by ich partyjka nie spadła poniżej progu wyborczego, bo wtedy musieliby się pożegnać z ciepłymi posadkami.

    A co do tych polskich żołnierzy, którym się zamarzyła niezawisłość... Masz ją waść teraz? Miło Ci, gdy w Europie Polskę nazywają "osłem trojańskim USA"?

    OdpowiedzUsuń