Counter


View My Stats

niedziela, 17 stycznia 2010

OGŁOSZENIE PORZĄDKOWE

W celu odróżnienia od siebie kolejnych, niezwykle niekiedy oryginalnych myśli rozmaitych dyskutantów oznajmia się, że anonimowe wypowiedzi nie będę tu publikowane. Jest to jedyne ograniczenie, wymuszone przez życie.

Nie chcieliśmy niczego wycinać, ale "tak se ne da, pane Havranek". Nadal podtrzymujemy stanowisko, że komentarzy nie należy kastrować, ale dla uniknięcia zamętu raczcie się, waszmościowie, przynajmniej podpisywać pod postami. Zalogowanie zajmuje paręnaście sekund...

8 komentarzy:

  1. witaj,
    probowalem odpisac na FA, ale zdaje sie, ze masz skrzynke zapchana. skopiowac i wkleic tutaj nie da sie, wiec krotko: bylbym jak najbardziej za, chociaz musisz sobie zdac sprawe, ze wowczas poziom bloga drastycznie by spadl. bloguje, tak jak pisze mejle czy na gg, czyli niechlujnie, szybko i byle jak ;)

    pozdr,
    eld

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo. Specjalnie stworzyłem konto specjalnie dla ciebie szanowny Generale. Zresztą pamietam, że na FA też było przez kilka chwil o anonimowości w internecie(rzekłeś coś w stylu by uchylić przyłbicę).

    OdpowiedzUsuń
  3. Maciek, na FA dali mi bana - nic dziwnego, że nie mogłeś odpowiedzieć. Kiedy zobaczyłem twojego posta, ucieszyłem się tak, że przez chwile miałem szaloną ochotę postawić światu kolejkę piwa (szybko mi przeszło ;-)...). Mam dla ciebie propozycję - zostań współautorem tego bloga. Uświetnisz go Swoim Jestestwem, a mnie łatwiej będzie go prowadzić. Gdybyś mógł, spróbuj się skontaktować z Czarnym Iwanem i Geminim. Razem moglibyśmy pracować, bawić się nielicho i może coś tam pchnąć do przodu.

    Andrzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się nielicho ucieszyłem :-) Tak, to byłoby świetne! Chociaż wiecie co... Gem to wg mnie najlepiej piszący redaktor z obecnej ekipy CD-Action, więc jeśli sprzymierzy się z wami, to i jemu mogą dać 'bana' i wtedy z CDA pożegna się kolejny świetnie piszący gość... Najpierw Eld, potem Generał. Kolejnego pożegnania nie przeżyję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bana? jakoś nie jestem specjalnie zaskoczony, to takie dla nich typowe. słowa złego nie można o CDA i bauerze napisać, bo od razu wyrusza do boju brygada wiernych 15-latków. ile razy ja słyszałem od jakiś małoletnich adminów, że dostanę bana ;) możemy jakoś przejść na mejla lub gg? ciężko gadać przez komentarze. Co do Otisa i Gema... nie mam z nimi kontaktu od wieków, ten drugi ma zdaje się nowych, młodszych kolegów i jest wierny bauerowi, więc nie ma co na niego liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój adres u Emila to: elgeneral@onet.eu

    Wiesz, nie jestem pewien, czy taka sytuacja będzie permanentna. Polscy generałowie - bywało - uczyli już butnych niemieckich bauerów szacunku... ;-)...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybacz, Generale, ale chyba się mylisz. Generałowie mieli od tego niższe rangi, sami zaś na bauerów zlewali. ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. z iwankiem to ja mam jako taki kontakt na gg. jak potrzeba, zapodac na emila yasiu071 na dzimejlu

    OdpowiedzUsuń