Counter


View My Stats

środa, 27 stycznia 2010

BioShock 2 Cenega pre-order „tanio”

Kilka dni temu (dokładnie 20 stycznia) gdy przeglądałem witrynę internetową Cenegi zaatakowała mnie reklama BioShock 2 za jedyne 79,90. To zamówiłem. Dziś znów się wałęsałem po Necie i pomyślałem, że przy okazji zerknę, kiedy mam dokładnie na tytuł ostrzyć ząbki. I z pewnym zdziwieniem stwierdziłem, że teraz jest wyceniony na 89,90. „Oooo!” pomyślałem sobie. „Pewnie niezdecydowani będą musieli zapłacić więcej”. Coś mnie tknęło i zerknąłem na swoje konto. A tam zaznaczono, że realizacja zamówienia z przesyłką nie wyniesie już 95 złotych, ale 105.
Najlepszym dowodem na powyższe jest fakt, że na witrynie sklepu internetowego CD-Projekt gra dalej jest oferowana za 79,90 i pamiętam dosyć dobrze, że mając takie same oferty do wyboru wybrałem akurat tę tylko i wyłącznie dlatego, że jako oficjalny dystrybutor na nasz kochany kraik Cenega zapewne szybciej upora się z przesyłką.
Nie zamierzam kruszyć kopii o 10 złotych. Piszę powyższy tekst pod rozwagę tym, którzy wyznają tezę „w imię zasad, …”, żyją w cywilizowanym kraju gdzie taka sprawa miałaby finał w sądzie i do tego płacą w przeliczeniu na średnią płacę za oryginalne tytuły mniej…
Od mojej skromnej osoby, „no comments”…

1 komentarz:

  1. Ja zapraszam do siebie na bloga, gdzie opisałem co ja myślę o Cenedze. Firma robi straszne zagrywki :/

    OdpowiedzUsuń