Counter


View My Stats

sobota, 27 sierpnia 2011

Kaczyński muzą anonimowych poetów w Necie...

Znalezione w sieci...

Ty kasy dasz powodzianom sześć razy więcej niż Donek,
Tak aby każdy zalany wesoły był jak skowronek.
Ty nowe drogi zbudujesz! I Lecha też monumenty!
Przecież twój młodszy brat-bliźniak to bez wątpienia był święty!

Ty mi kredyty pospłacasz! We frankach i złotówkowe!
Oh, jakże będę ci wdzięczny - natychmiast zaciągnę nowe.
Ty znasz receptę na wszystko! Jak Donek nie będziesz błądził.
Szkoda, że było inaczej kiedyś przed laty tu rządził.

Lecz teraz za rządów twoich dobrze mi będzie jak w niebie.
A wszystko to całkiem darmo! Wystarczy dać głos na ciebie.
Więc ja się już więcej nie waham - moja decyzja jest szybka:
Od jutra rzucam robotę! Kaczorek to złota rybka!

Martwi mnie tylko ogromnie, że ci się wygrać nie uda.
Bo trudno w tym kraju znaleźć tak dużo ciemnego luda
Co znów w twe brednie uwierzy! Już nie pamiętasz, pajacu,
Co było, kiedy na trumnie tyś wjechać chciał do Pałacu?

I tak oto Jarkacz stał się muzą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz