Counter


View My Stats

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

"From Dust", czyli jest szansa dla przemysłu gier...

Po pobieżnym przejrzeniu forów stwierdziłem, iż to gra (słynnego twórcy "Another World") z gatunku uwielbiać, albo nienawidzić... Ja na razie zaliczam się do grupy tych pierwszych... ;)

W każdym razie, jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał o tym tytule, polecam wstępne zapoznanie...


Gra jest dostępna w X-Box Live w wersji demo, które dobrze oddaje klimat...

Jak dla mnie bomba, innowacyjność porównywalna z "Populous" i "Dungeon Keeper", tudzież jego remake "Dungeons".

Na PC od 17 sierpnia niestety (a wtedy zacznę grać na poważnie, co grafika PC, to jego), ale przedsmak już jest... :)

2 komentarze:

  1. Zainteresowała mnie ta gra już jakiś czas temu, no ale nie wiem czy 15 euro za nią dam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, ja już w przedsprzedaży zaklepałem. Po pierwsze gra jest wg mnie oryginalna, po drugie zamierzam wspierać projekty Erica Chahi choćby po to, żeby zobaczyć następny. A ten wyjątkowo mu się udał... :)

    OdpowiedzUsuń