Counter


View My Stats

sobota, 6 sierpnia 2011

Ataku gier indie ciąg dalszy, czyli "Bastion"

Z góry uprzedzam, iż typ grafiki zastosowany w tej grze trzeba po prostu lubić...

Jeżeli powyższe nie będzie stanowiło problemu, zajrzyjcie na X-Box Live Arcade, może tytuł przypadnie wam do gustu. Jak dla mnie całkiem miłe hack-n-slash z zabawnym poczuciem humoru manifestującym się w osobie narratora, oprawa muzyczna też niezgorsza.

http://www.youtube.com/watch?v=HSY3Hk20tKg

Na PC od 16 sierpnia...

5 komentarzy:

  1. PS.

    Swoją drogą, X-Box utwierdza mnie w przekonaniu, iż MOŻNA dostarczyć graczowi demo równocześnie z premierą gry, tym samym odbierając mu inklinację do ściągania pirata w celu rozeznania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszytsko 15 euro to cena zaporowa jeśli mowa o indie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat gatunki gier, tak samo jak i muzyki oraz filmów, przestałem brać pod uwagę już dawno temu. W czasach, gdy większość produkcji wygląda jak efekt wrzucenia losowych cech do sokowirówki i tak nie ma to większego sensu. A że mam słabość do gier wyglądających jak platformówki n lat temu i jednocześnie o ładnej oprawie muzycznej oraz graficznej, to twórcy "Bastion" mają ode mnie +1... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza tym masz ogromne szanse, że w tej cenie dostaniesz tak ze 4 razy więcej rozgrywki i radochy niż we współczesnych 'growych' blockbusterach pokroju Modern Warfare 2.

    OdpowiedzUsuń
  5. Atrakcyjność gry rzeczą gustu...

    Każdy wybiera podług siebie, ja z racji stęsknienia za brakiem rąbanek w starym dobrym stylu a la "Golden Axe" capnąłem dzisiaj jeszcze "The Diswasher: Vampire Smile" (swoją drogą, otrzymałem opcję ściągnięcia gry gratis za zamówione dotychczas pozycje, małe, a cieszy).

    http://www.youtube.com/watch?v=dtef95ueEyQ

    Jako, iż soundtrack mnie urzekł, odwiedziłem stronę producenta...

    http://www.ska-studios.com/

    ...gdzie można ściągnąć go w b. dobrym formacie audio praktycznie za grosze...

    Nie wiem, czy to indie, czy nie, za to na pewno będę miał multum frajdy... :)

    OdpowiedzUsuń