Counter


View My Stats

piątek, 12 lutego 2010

Ban Trymusa...

Święty zapał, z jakim moderaści z Forum CDA tępią piractwo jest wprost wzruszający i przypomina mi skuteczność działań, z jaką za moim oknem ciecie walczą ze śnieżywiołem.

Pozwolę sobie zacytować wyliczankę usera Forum Fahrenheita o nicku Alfi (a jest to językoznawca pierwszej wody) z własnym zakończeniem:


Choćbym miał dostać dżinsy od Calvina Kleina
i zdobyć taką sławę, jak profesor Szajna,
choćbym miał na Everest wspiąć się bez zadyszki,
choćbym miał wrogów gromić jak te różne Zbyszki
z Bogdańca lub Kmicice, choćbym też miał dostać
Leonarda DiCaprio z lat młodzieńczych postać,
choćby mi w zamian dano konto Billa Gatesa
i Mulatkę z Antyli o twarzy jak bejca,
choćby mi mieli oddać fotel szefa PiS-u,
choćby tirem przywieźli tonę tiramisu,
choćbym w zamian Pameli jędrne silikony
miał prawo trzymać w dłoniach od jutrzni do nony,
choćby mi król Abdullah miał oddać swój harem,
choćby mnie jutro Putin miał ogłosić carem,
choćby muzeum miało mi za tę mitręgę
oddać w depozyt sławną Kościuszki siermięgę...

...choćby mi buty czyścił z Taczewa Powała
i łupą mi orzechy Jagienka dupała,
choćby mi cud dziewice od maja do maja
miodem z wonnej pasieki smarowały jaja,
choćby mi stos brylantów wielki jak Madera
kto w zamian dawał – nie chcę pisać dla Bauera!

Pozdrawiam, Alfi...

43 komentarze:

  1. Za co właściwie Trymus dostał bana? Za tzw. 'propagowanie piractwa'?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie chyba tak. Ci durnie nie zdają sobie sprawy z tego, że wyrzucając z Forum takie indywidualności, zglajszachtują kiedyś wszystko do poziomu najgłupszego z userów.
    Jeden z redaktorów CDA napisał mi kiedyś, że najgorliwsi tępiciele nieprawości to nawróceni grzesznicy. Odkrywcze jak cholera. Ale niektórzy w tej kwestii tak już nagrzeszyli, że małe są ich szanse na uniknięcie w przyszłości ogni piekielnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo na tym forum zostaną tylko dwunastolatkowie pytający Smugglera o to, jaki jest jego ulubiony baton... Autentyczne pytanie! Trudno, co zrobić... Pora umierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ba! Ale za to jak miło jest słuchać wyrazów uwielbienia takich nieskażonych cywilizacyjną dekadencją, niezmanierowanych fanów!
    I jak błogo jest rozstawiać ich niekiedy po kątach prężąc intelektualne muskuły!

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, niech każdy robi to co potrafi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Pana Genrale oraz wszystkich uczestników i współtwórców tego bloga. Niestety nie miałem okazji powymieniać się z wami poglądami na pewnym forum, ale cóż wszystko jest do nadrobienia. Z zasady lubię poznawać punkty widzenia dwóch stron, zwłaszcza że jedna z nich pełna jest świętego oburzenia na zdradę, niewdzięczność i ma przy tym niewątpliwie większą tubę do krzyczenia. Zdaję się, że uważa także iż ma mono[ol na prawdę. A tu proszę, zebrało się grono użytkowników i eksredaktórów (tych drugich znam lepiej - oczywiście nie osobiście). Poczytałem trochę, nie zawsze się zgadzam, ale to, że mogę wypowiedzieć swoje poglądy nie bojąc się "bana" jest pocieszające i świadczy tylko o tym ,że gdzieś am w sieci uchował się zdrowy rozsądek. Co zaś do posiadaczy wielkiej tuby to chyba zdając sobie sprawę, z tego iż dym z Generałem pozostawił smrodek, na przyszłość bedą działać już bez takiego rozgłosu. Jakiś czas po przybyciu Elda do was, został usunięty z forum. Cóż, zapytany o to Człek co niechętnie przyznaje innym racje, udawał głupiego, że nie ma pojęcia dlaczego. Ot takie obyczaje się tam lęgną. A co do pytania o baton, to jest autentyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, Ranger!
    Wszystko pięknie, tylko niepokoi mnie ta sugestia załatwiania na przyszłość spraw po cichu.
    Znaczy, co? Mają wysyłać dyskretnie Szwadrony Śmierci? To ja już wolę głośnego bana ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie: dlaczego Elda nie ma w gościach redakcji? Odpowiedź Smugglera: a nie ma?
    Ręce opadają...

    OdpowiedzUsuń
  9. Trymus otrzymał na Forum Actionum bana na własne życzenie. POPROSIŁ żeby zbanować jego konto.
    Wykorzystywanie tego baniaka jako argument przeciwko wolności wypowiedzi na 'pewnym forum' jest poniżej wszelkiego możliwego poziomu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekhm... mości p. Nie wiem, co uważasz za możliwy poziom. Tam, gdzie jest jakakolwiek cenzura (prócz obyczajowej, rzecz jasna, ale tę chyba każdy odmierza własną skalą), nie ma mowy o "wolności wypowiedzi". To trochę jak z Fordem: Każdy może sobie kupić samochód Forda w dowolnym kolorze, pod warunkiem,że jest to kolor czarny. Dość wyraźnie powiedziano mi na Forum CDA, że moje wypowiedzi "nie są zgodne z linią redakcyjną". Gdzież tu owa wolność?
    Mietek, przytoczona wypowiedź Smugga świadczy o tym, że chłop ma chyba w redakcji coraz mniej do powiedzenia. Zamiast rosłych ogierów, zaprzęgajcie gospodarze do roboty małe koniki! Wszędzie się wcisną, wszędzie się zmieszczą, z radosnym rżeniem podejmą się każdej brudnej roboty... Ihhhhaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie na tym blogu także nie można mówić o 'wolności wypowiedzi'. Niektórzy z nas zdążyli przeczytać niewygodne komentarze które zostały skasowane.
    Poza tym zwracam ponownie uwagę - Trymus nie został zbanowany za piractwo. Został zbanowany na własne życzenie. Taki wprowadzający w błąd wpis na blogu nie powinien istnieć po sprostowaniu sprawy, jednakowoż istnieje i wprowadza ludzi w błąd w dalszym ciągu. Zapewne na potrzebę argumentu 'jak okrutne i ocenzurowane jest pewne forum'.
    I nie zdziwię się gdy w miejscu tego komentarza też będzie widoczne 'komentarz usunięty przez właściciela bloga'

    OdpowiedzUsuń
  12. P, pisz sobie na zdrowie. Nie wiem, jaką formę ostatecznie przyjął ban Trymusa, bo nie mam możliwości śledzenia FA, (nie, żebym z tego powodu od razu chciał "se" zrobić "ppuku"), ale dość wyraźnie napisał, że zaczęły go nużyć spory z ludźmi, którzy ukończenie podstawówki mają jeszcze w dalekich planach przed sobą. A czy "pewne forum" jak je nazywasz z uporem godnym lepszej sprawy, jest cenzurowane bardziej czy mniej okrutnie? Hm... knebel, nawet posmarowany miodem, kneblem być nie przestaje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Generale, poza tym małym konikom nie przeszkadza to, że całe kopyta mają upaćkane g...

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałbym szanowny Generale zauważyć, ze na tym blogu także jest cenzura. Sam byłem świadkiem zniknięcia pewnego komentarza (a IMHO nie było zawarte w nim nic, co by upoważniało do jego usunięcia). Co ciekawe to już nawet nie została po usunięciu informacja, że "post został usunięty przez administratora bloga" tylko po prostu zniknął bez śladu... Komentarza Twego na temat tego "znikającego postu" nie było...

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście jak pisałem. Bana otrzymałem (dosłownie) na własne życzenie, rozczarowany zaniżającym się poziomem Forum. Nie dziwie się, że na forum największego pisma w branży tepi się piractwo. Niemniej wszystko to ociera się o śmieszność, szczególnie wówczas kiedy można otrzymać ostrzeżenie za przyznanie się do korzystania z piratów. Mamy taką oto sytuację: szczerzy są piętnowani niczym albinosi w Afryce, natomiast ci, którzy potrafią trzymać się konwenansów (czytaj trzymać język za zębami, względnie robić za cząstkę polifonnii świętego oburzenia gdy ktoś się już przyzna) mogą liczyć na najwyższe stopnie forumowego Parnasu. Nie mówię, że to złe, ale dość śmieszne w praktyce. Trymus dixit.

    OdpowiedzUsuń
  16. Berni, raz jeden chyba usunąłem posta jakiemuś "anonimowi"; zaraz potem wyjaśniłem, że ze względów porządkowych będę usuwał anonimowe posty, bo nie bardzo wiadomo, jak na nie odpisywać, a ich autorzy brzydko mi się kojarzą ("Donoszę, panie naczelniku... Anonim")
    Ale i z tym się teraz wstrzymuję - usuwam tylko ze względów estetycznych posty, które sami autorzy usunęli.

    Trymusie, a propos piractwa. Mam Ci naprawdę napisać, skąd przez dziesięć lat brałem gry do recenzji, o czym wszystkie redakcyjne orły doskonale wiedziały? Nie pytałem, skąd oni brali swoje gry (choć cały czas miałem brzydkie podejrzenia). Oficjalne kanały otrzymywania gier były diablo zawodne i jeszcze bardziej powolne.

    OdpowiedzUsuń
  17. elda nie ma w 'gościach redakcji'?
    http://forum.cdaction.pl/Zobacz-publiczny-profil-m38373.html
    Ręce opadają. Naprawdę czasem lepiej coś sprawdzić zanim się napisze...

    OdpowiedzUsuń
  18. No bo Elda wylano tylko z grona gości redakcyjnych, a po mnie wycyklinowano podłogę i odprawiono egzorcyzmy. Pewnie skasowaliby mnie ze wszystkich numerów, ale to fizycznie niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  19. W dziale z pytaniami do gości redakcji nie ma już Elda, więc nie wiem o co Ci chodzi, Fizyka.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Bernie

    Więcej tłumaczyć tego na 10 sposobów nie będę. Szanowny Generał (słuszna forma zwracania się, tak trzymać) niczego nie będzie cenzurował jeżeli zwrócisz się do niego. To jego blog i jego zasady. Niemniej jest kruczek prawny - jeżeli zwracasz się do mnie i to z lekceważeniem zasad odmiany języka polskiego, Twój post wyleci o każdej porze dnia i nocy. Zwracając się bezpośrednio do Generała możecie pisać nawet o ulubionych batonikach, ale moja tolerancja jest po prostu mniejsza... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. @EGM
    Generale, ja nie twierdzę, że to Ty usunąłeś ten post.
    Pozwól, że zacytuję wypowiedzi Anakhi i Twoje ze wcześniejszych wpisów na blogu:
    Anakha pisze... 'Tu się nie moderuje do momentu, kiedy ktoś nie naruszy prawa RP.'.
    EGM pisze... 'nie będę moderował żadnych postów dopóki (...) ich autorzy nie złamią prawa. Co do granic dobrego smaku, każdy je sobie ustala sam - co razi jednego, niekoniecznie musi "niesmaczyć" innego'.
    Co ciekawe autorem pierwszego cytatu jest Anakha, który przed chwilą usunął moje wypowiedzi, mimo że to co w nich napisałem w żadnym stopniu nie łamało podanej przez Niego zasady o łamaniu prawa. Zechciej Generale zwrócić uwagę pozostałym administratorom bloga na podane przez Ciebie zasady. Skoro jesteś gospodarzem tego bloga to IMHO powinni się stosować do tych reguł i nie usuwać postów które im się z jakichś powodów nie podobają. Ja nie piszę tego aby wywołać jakąś burzę czy awanturę, tylko chciałbym by ten blog rzeczywiście pozwalał na tak zapewnianą przez Ciebie wolność wypowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
  22. Berni, nadajesz całkiem nowy wymiar słowu "upierdliwość". Zmień płytę, bo uda ci się w końcu przekonać mnie do KONIECZNOŚCI wypieprzania z tego blogu postów innych, niż moje. Monotonne brzęczenie komara może wreszcie wkurzyć nawet najbardziej cierpliwego.

    OdpowiedzUsuń
  23. "KONIECZNOŚĆ wypieprzania z tego blogu postów innych, niż moje."

    Wolność słowa wg. EGM! Tylko u nas!

    OdpowiedzUsuń
  24. 'Knebel posmarowany miodem to nadal knebel'

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie na FA zbanowano na miesiąc, ponieważ moderator napisał "ale ci pecetowcy są tępi" w odpowiedzi na mój post, a ja śmiałem go zaraportować. Zbeształ mnie ów moderator na PW za mój niecny czyn, po czym nazwałem go (przez wiadomość prywatną!) debilem. Dostałem miesiąc bana.

    OdpowiedzUsuń
  26. napisy.info się tu robią :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile było wejść na bloga? Tam u góry jest licznik, każdy widzi. Ile było komentarzy? Pewnie już z kilka setek. Ilu osób wypowiedzi wykasowano? 2 (słownie : dwóch). Dziękuję, nie mam więcej pytań. „Sensacja” na miarę „Czy Doda ma nowy kolor tipsów?”…

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdajesz sobie sprawę że tym komentarzem pozwalasz na zastosowanie takiej logiki:
    Na forum CDA userów jest dobre kilka dziesiątek tysięcy. Trymus jest (niespodzianka!) jeden, na dodatek zbanowany na własną prośbę, mętnie - moim skromnym zdaniem - tłumaczoną poziomem forum (a nie wystarczyło zwyczajnie nie wchodzić na nie?). Jaka to sensacja? Po co temu wpis poświęcać?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie naprawdę forum CDA obchodzi w tej chwili tyle, co niebyły zeszłoroczny śnieg ubarwiony wkładem artystycznym psa podnoszącego nogę. Załóż sobie waćpan bloga i będziesz mógł na nim publikować co ci się żywnie podoba. Generał postanowił poświęcić sprawie Trymusa wpis i zaprawdę nie tobie oceniać, czy warto temu wpis poświęcać czy nie. Stosując twoją logikę, nie podoba się, nie wchodź i przestań pan łącze internetowe męczyć… Przy okazji, naprawdę będę rekomendował Generałowi zmiany odnośnie cenzury. My tu chcemy dyskutować na ciekawe tematy i wymieniać być może i skrajne poglądy, ale konstruktywne… Jeżeli ktoś chce drzeć koty o waciki, może znaleźć sobie wiele innych ciekawych miejsc na sieci…

    OdpowiedzUsuń
  30. Przemysławie, naucz się czytać ze zrozumieniem. To nie boli. Wypieprzałem wyłącznie MOJE posty, które uznałem za zbyt ostre, nieudane, czy mętne. Ale jak śledzę to bicie piany, to zaczynam się zastanawiać, czy nie zmienić nastawienia. Może już damy sobie siana?

    OdpowiedzUsuń
  31. Propos bicia piany:
    EGM napisał... Właściwie chyba tak. Ci durnie nie zdają sobie sprawy z tego, że wyrzucając z Forum takie indywidualności, zglajszachtują kiedyś wszystko do poziomu najgłupszego z userów.

    Niżej okazało się że jednak Trymus nie został z FA wyrzucony, a został zbanowany na własną wyraźną prośbę.
    Przeprosin za określenie tych ludzi 'durniami' do tej pory nie ujrzeliśmy.

    Natomiast ujrzeliśmy kilka postów, które wcale nie należały do Generała, a zostały skasowane tylko i wyłącznie za prezentowanie poglądów sprzecznych z 'linią redaktorską' bloga. Kręcić to my, ale nie nas :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Przemysławie- oczywiście każde subiektywne zdanie wartościujące można uznać za mętne (odnośnie do mojego tłumaczenia niskiego poziomu FA). Jest to moja ocena, za którą nie będę sypał popiołu na głowę (szczególnie w sytuacji gdy wchodzę podpatrzeć co się dzieje w poglądach rzeczonego Forum- w historii padają pytania o koniec templariuszy ubrane w aurę tajemniczości tegoż, w religiach możemy przeczytać, że chrześcijaństwo nie traktowało źle czarownic bo królowie skłądający dary są zwani w Piśmie magami (sic!)- zapominając/ nie wiedząc chyba, że to była nazwa kasty kapłańskiej zoroastryzmu pochodząca najpewniej od nazwy plemiona).

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację, Trymusie - to jest chore. W końcu FA to forum o tematyce czysto historycznej. Nie żeby dział 'poglądy' był swoistą malutką prowincją forum, które ma integrować czytelników czasopisma komputerowego i służyć do dyskusji przede wszystkim graczom, czytelnikom czasopisma i ogólnie szarym użytkownikom komputerów.
    Toż to wstyd że przeciętny gracz nie jest w stanie odpowiedzieć ile miał w bicepsie (i nie tylko) centymetrów Spartakus albo inny Herakles.
    Miło jest określać poziom forum jako niski na podstawie zapoznania się z jego marginalnym działem. Dwoma-trzema tematami. Kilkoma setnymi procenta pisanych codziennie na tym forum postów.

    OdpowiedzUsuń
  34. I jeszcze odnośnie oceniania wzajemnego poziomu wiedzy - wiesz może co można wyznaczyć z porównania stałych Rydberga dla atomu wodoru i deuteru, skoro już oczekujemy od siebie nawzajem wiedzy we wszystkich możliwych dziedzinach?

    OdpowiedzUsuń
  35. Drogi Fizyku to był skrót myślowy, ograniczający moją ocenę do oceny działu Poglądów, którego nie nazwałbym marginalnym, a na pewno nie oceniał, gdybym nie miał porównania jak jego poziom wyglądał jeszcze kilka miesięcy temu. Zresztą to moja ocena, podkresliłem subiektywna, w żadnym wypadku wszechogarniająca, odpowiadająca moim preferencjom i doświadczeniom na FA. Twoje pytanie mało mnie interesuje, ale jest pewna różnica (której taki ściły umysł nie zauwazył) nie właże na forum wypowiadając się na temat stałych Rydberga, nie mając o nich pojęcia, względnie nie podejmując jakiegokolwiek wysiłku by zdobyć minimalne potrzebne do prowadzenia rozmowy. Rozumiem, że trudno wstukać w google frazę templariusze, aby dowiedzieć się na temat ich procesu, nie zadając idiotycznych pytań i nie zaśmiecając tematu. Tyle z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dział, którego liczba postów stanowi ok 0,5% postów całego forum z pewnością można określić mianem 'marginalnego'.
    A prawda jest taka, że za pomocą 'google' można poznać każdą odpowiedź na każde pytanie. Zatem skoro wszystko zostało już powiedziane, po co w ogóle pisać o czymkolwiek?
    Zaś słowa '(...)nie właże na forum wypowiadając się na temat stałych Rydberga, nie mając o nich pojęcia, względnie nie podejmując jakiegokolwiek wysiłku by zdobyć minimalne potrzebne do prowadzenia rozmowy.(...)' brzmią naprawdę zabawnie gdy postawić je obok stwierdzenia że 'poziom forum się obniżył', wydanego na podstawie działu stanowiącego pół procenta tego forum, słowem -oceniając ksiązkę po okładce. Jak widać Twój humanistyczny umysł pozwala Ci na wydawanie takich osądów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogólnie proponuję zakończyć ten temat, bowiem każdy z nas przedstawił już swoje racje. Moim zamiarem było raczej zasugerowanie że nie należy oceniać ludzi na podstawie ich zainteresowań - bo tak się składa, że nie wszyscy muszą interesować się historią.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak widzę Twój umysł prześcisły przysłania Ci chłodne myślenie. Obliczanie wartości danego tematu prostym rachunkiem wyciągnięcia procentu jaki stanowi z liczby wszystkich tematów, czy postów jest co najmniej dziwne. Rozumiem, że stawiasz go na grubo poniżej statsiarskiego (sądzę- najwięcej postów niż w połowie tematów i działów razem wziętych) działu zagadki, czy tematów kupię/zamienię itp. Nieważne. Nie wszystko da się zmierzyć matematyką.

    Skądś ty wziął przekonanie, że w google można znaleźć każdą informację? Biegnę jutro palić Bibliotekę Narodową, zamiast tego zaniosę im laptopa. Aha zakazuję badań i dyskusji jeśli wszystko już wie wujek Google.

    Nie oceniałem ludzi, tylko ich wypowiedzi w dziale poglądy.

    Nie wiem co niezrozumiałego dla Pana w tym, że uważam za zaniżające poziom forum czy tematu włażenie w dyskusję i wypowiadanie się w niej nie mając pojęcia o dyskutowanej kwestii. Dobrym zwyczajem, wręcz prawem każdej dyskusji jest przygotowanie się w stopniu minimalnym do niej, aby nie zaśmiecać tematu bzdurnymi, źle sformułowanymi, oczywistymi tematami. Jeśli nie to zarzućmy dział poglądy pytaniami o wynik bitwy pod Grunwaldem, czy rozważaniami na temat tego czy Piłsudski urodził się w XVIII czy w XIX wieku. I co to ma wspólnego z ocenianiem książki po okładce? Toż to tylko dobre zasady.

    Ja mogę bronić mojego poglądu do końca. Dixi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też będę bronić swojego poglądu. Ludzi wyćwiczonych w wiedzy historycznej możnaby oczekiwac po forach internetowych o takiej właśnie tematyce.
    W przeciwnym razie można potem się dziwić, dlaczego na forum wędkarzy polskich zdarzają się ludzie którzy nie wiedzą jaką miał szerokość wąsa Adolf Hitler.
    FA to forum o przede wszystkim tematyce komputerowej. Historia, religia i tym podobne sprawy to tylko skromne próby umożliwienia dyskusji na inne, niemultimedialne tematy.
    Mylisz się, wartości tematu nie określam za pomocą jego statsiarskiego potencjału. Oprócz samej liczby postów w tym dziale zobacz sobie jaki procent wszystkich forumowiczów w nim dyskutuje.
    Zatem: chcesz dysputy historycznej na poziomie - idź na Uniwersytet Jagielloński. Chcesz dyskutować o historii z różnymi ludźmi - od profesorów do przedszkolaków - wybierz forum internetowe.
    Przygotowanie się do dyskusji to dobry, wręcz wspaniały zwyczaj, ale raczej nie oczekiwałbym żeby na świecie było wiele miejsc w których możnaby tego oczekiwać po wszystkich współdyskutantach. A już na pewno nie na ŻADNYM forum internetowym.
    Skąd we mnie przekonanie, że w google można znaleźć każdą informację? A stąd że do tej pory udało mi się za jego pomocą znaleźć prędzej czy później wszystkie informacje, jakich potrzebowałem.
    A, i jeszcze jedno - właśnie że wszystko DA się zmierzyć matematyką. To matematyka, a nie historia jest królową nauk.

    OdpowiedzUsuń
  40. Możesz sobie koronować matematykę na imperatorkę wszechświata, ja nie mam podobnych potrzeb. Zmierz proszę wartość Iliady dla ludzkości, jaki wzór proponujesz kochany? Liczba czytelników przez jej wiek?

    To, że znalazłeś w google wszystko to znaczy, że szukałeś tego co akurat się tam znajduje. Przekonanie na tym zbudowane (w google jest wszystko) nie różni się
    wiele od tego: w moim sklepie na rogu jest wszystko bo jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby mi czegoś odmówiono. Przyznasz że marnie to brzmi. Wymagałbym czegoś więcej od ścisłego umysłu.

    Ależ ja nie wymagam od przypadkowych ludzi wiedzy o historii. Oceniłem dział FA (nie całe FA co tłumaczyłem zastosowanie skrótu myślowego!), który kiedyś tętnił życiem, i w którym udzielali się najwyżej stojący intelektualnie użytkownicy (nie znaczy to, że ktoś kto się tam nie udzielał stał niżej, a najwyżej stojący intelektualnie= mający subiektywnie dużo do powiedzenia, do czyniący to w sposób mądry i poprawny językowo). Mam prawo do takiej oceny, dałem przykłady dlaczego tak myślę. A tyś się czepił skrótu myślowego.

    DZIAŁ POGLĄDY NA FA PODUPADŁ. NIE MAM JESZCZE DOWODU KRÓLOWEJ NAUK ŻEBY TO UDOWODNIĆ. PRZEPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  41. A tak w ogóle może Fizyk ujawni swój nick z FA z którym wnoszę jest związany. Grajmy w otwarte karty. Przynajmniej posługujmy się stałymi ksywami. Czego się tu obawiać? Chyba na FA nie ma represji za zaglądanie na blog Generała?

    OdpowiedzUsuń
  42. System uwalił mój komentarz, więc pisać jeszcze raz nie będę... ale niektórzy tu mnie naprawdę rozbawili wycinając myśl z kontekstu i czepiając się jej jak psiej końcówy.

    Odpowiem cytatem, co by nie było, że się brzydko wyrażam. Otóż blog jest Generała, tak?

    Oczywiście że tak. Więc "chuj ci do tego panie kolego" jak go sobie będzie prowadził, czy będzie kasował posty, czy złotówkę na konto przelewał każdemu kto umieści tu komentarz.

    OdpowiedzUsuń