Counter


View My Stats

piątek, 4 listopada 2011

Uczucia religijne

Wokalista Behemotha Adam Darski najprawdopodobniej znowu stanie przed gdańskim sądem. Tym razem Ryszard Nowak, przewodniczący Ogólnopolskiego Komitetu Obrony przed Sektami, wytacza mu proces cywilny. Twierdzi, że muzyk - znieważając papieża i św. Wojciecha - obraził w ten sposób jego uczucia religijne - informuje portal gazeta.pl.
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, co to są te "uczucia religijne?
I czy jak ktoś samym swoim istnieniem obraża moją inteligencję, bo ciężko mi uwierzyć, że człowiek rozumny może o coś takiego jak wyżej toczyć procesy, to mogę go pozwać do sądu?
I czy ktoś w ogóle umie zdefiniować pojęcie sekty?

3 komentarze:

  1. Po tym artykule śmiałem się dobre kilka minut. Ów wielce obrażony już jeden (chyba, statystyki nie prowadzę) proces o podobnej naturze przegrał, ale widocznie nie ma co z czasem robić. Zastanawia mnie, czy ja w takim razie mógłbym pozwać go o obrazę moich uczuć antyreligijnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Utwór na który się ten "pan" powołuje, powstał 14 lat temu, to chyba wystarczy za cały komentarz. Poza tym pan nowak chyba nie zdaje sobie sprawy czym jest impreza zamknieta jaką jest koncert (właśnie o wykonywanie tegoż utworu na koncertach tu chodzi), po czym można wnioskować że ten fanatyk potrzebuje rozgłosu, nie widząc przy tym że robi z siebie idiotę, i to publicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gościa powinni leczyć. Doda się poddała i poszła na ugodę to teraz Nowak ma czas żeby znowu Nergala po sądach ciągać ;]

    OdpowiedzUsuń