Counter


View My Stats

poniedziałek, 16 maja 2011

Surviving "Witcher" premiere...

Są takie epickie wydarzenia, które się potem dzieciom opowiada. Koncert jaki, smak ziemniaków pieczonych w ogniu w '54, jest trochę tego. To zajście nie było wprawdzie tak obfitujące mnogością pejzaży i smaków, ale nie mniej ekscytujące...

Godzina 00:02.

Odpalam i wpisuję klucz. Dupa, jak to jaśnie Cormack łaskaw był wspomnieć.

Potem komunikat CDP-R, że to nie tylko moja dupa, ale i wszystkich frajerów, którzy kupili 10 tyś. Edycji Frajerów, bo tak jest zwana na chwilę obecną...

Potem było już tylko ciekawiej.

Na forum ludzie się wspierali, ale ileż można czekać. Jedni zalegli z racji wczesnej godziny wstawania, negatywnych aspektów wspomagaczy /piwo/, albo po prostu zrezygnowali.

Przy czym jajcarz co siedział na tymże adresie...


...to Pawlak "Siła spokoju" przy nim jest mały pikuś. "Nie spoczniemy przed północą" żartowniś rzekł. My na forum też nie spoczęliśmy... "Jeszcze kwarans", żartowniś rzekł. "Sprawdzamy, czy ćwieki na kurtce Geralta z DLC trzymają".

Ja rozumiem, że oni też z coraz większym nasileniem bluzgów (zrozumiałym jak dla mnie zresztą, bo sam gały w monitor lampiłem) byli cokolwiek zdenerwowani, ale ten cynizm już całkiem człowieka na łopatki rozwalił, a nastroje z drugich szańców wesołe też nie były...


Niniejszym, od dzisiaj CDP-R przestaję traktować na serio. Coś wypuszczą, to sobie ściągnę. Co zrobię z figurką pozwolę zachować dla siebie, azaliż zaprawdę bym jej zgodnie z przeznaczeniem nie wykorzystał, jakbym tego dowcipnisia od twittera spotkał na ulicy...

Czy ja kupiłem EK dla tych 24h wcześniej? Nie. Czy dla popiersia Geralta z lastryko, zabawnych monecik i mapek z drukarni, zamiast na skórze wyprawianej? Też nie. Z racji wyrażenia podziękowania dla twórców za stworzenie gry.

I jak zwykle u nas, "podziękował" i w grochówkę mu nasrali...

Jak tu wierzyć w nasz naród? Miało być pięknie, a jak jest, każdy wkurwiony widzi...

14 komentarzy:

  1. Współczuję. Mnie premiera pierwszego Wiedźmina wkurwiła do tego stopnia (kolekcjonerka wysyłana na raty, patch w dniu premiery itd.), że od tamtej pory nie kupuję kolekcjonerek, a z pre-orderów korzystam tylko na Steamie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie tak nie do końca... ;) Mam wolny zawód, to i nie pierwsza nocka, że w dzień odsypiam. Ale ludziom którzy wzięli wolne w pracy na poniedziałek, w szkole już w piątek zgłosili grypę ;p i innym, to im trzeba współczuć...

    Wprawdzie były optymistyczne głosy, że to nic nie zmieni, jak się odpali, to wszyscy się, za przeproszeniem, obszczamy i w zapomnienie puścimy...

    Nie wszyscy... Od dziś nie będzie już określenia "punktualny jak PKP", tylko "punktualny, jak premiera Wieśka". Ja tym facetom już złamanego szeląga nigdy nie dam... :)

    A co poniektórzy jeszcze walczą do tej pory łudząc się, iż w jedyne siedem i pół godziny po premierze i kilka po wschodzie słońca, dalej dostaną poza czymś innym niż gest Kozakiewicza...

    Zapomniałbym, "Krzych" do historii też przejdzie. Jako ten niemota, co kurtkę przymierza wiecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie to Corman ale z dupą to się zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A przepraszam waści, po 7 godzinach i dwóch z doskoku to sam widzisz, co wychodzi...

    Wiesiek dalej panie dzieju dupa, dupa, dupa w zastępstwie "tora, tora, tora".

    Frajerzy zapłacili, to niech się gotują teraz niech czekają jak barany, my już wasze partnerki ogoliliśmy z 250 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagram dopiero około 18...ale już teraz dochodzą słuchy, że gra działa tragicznie na kartach nvidia...mój kochany radzio :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Z "radości" bycia szczęśliwym nabywcą EK zdążyłem się uśpić, a teraz wstałem niby Frankenstein... Działa, faktycznie łaskawie mnie nie olewa.

    Choć jak napisałem już wczoraj, posmak oślego jałna pozostał, nie zdziwią mnie doniesienia o wadliwości technicznej, jak już poszło 13 godzin po czasie... Choć to by było już perwersyjne wręcz w wypadku produktu, który Nvidię na pudełku reklamuje ;p

    Ba, zdziwiłbym się, gdyby każdego questa nie trzeba było patchować i wspierać się na forum, podczas gdy mityczny Krzysztof by kurtkę przymierzał, a siła spokoju Pawlak pisał "nie jest źle, serio"... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Teek...

    Engine naprawdę fenomenalny, na Nżabie idzie jak żyleta, może dlatego, że to 285, a nie jakieś... Ten tego no... Renderuje w czasie rzeczywistym a człowiek ma wrażenie, że ogląda filmik...

    I pewnie zaraz wsiąknę, lecz podtrzymuję zdanie.

    Trzynaście godzin temu zbierałbym koparę na podłodze po zobaczeniu wprowadzenia, a teraz z cicha chichotałem jak wariat w niektórych momentach.

    CDP-R powinno w ramach rekompensaty wysyłać przypinane do klapy plakietki...

    "Przeżyłem premierę Wiedźmina II" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz zestaw i czy działa płynnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Intel Quad 2.50
    NVIDIA GTX 285
    4 GB RAM

    na W7 64bit...

    Klawiaturę też mam do okazania... :)

    Działa piknie, wprawdzie zostałem sprowadzony do detali "Wysokie" (jest auto-detect), trochę wyrosłem z tego współzawodnictwa "kto ma lepszy kombajn" i nie aktualizowałem dawno, na "Ultra" się nie załapałem... ;)

    Ale jak to jest tylko "Wysokie", to ciekawym wielce, jak "Ultra" wygląda...

    A głupi uśmieszek na ustach pozostaje... ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli jest szansa, że na średnich pogram. Szkoda tylko, że proca mam dwurdzeniowego bo coś mi się zdaje, że to kolejna gra lubiąca dużo mocnych rdzeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podsumowanie i finito, bo ileż można w jednym temacie...

    Gdybym 15 godzin temu zobaczył to "in motion", to latałbym po wrocławskim Rynku i krzyczał "Ludzieeee, Polska coś się liczy w świecie przemysłu gier rozrywkowych!"... No może nie, krócej "Ludzieee, Wiesiek bis wymiata na rejonach!"

    Teraz stoicko gram i wszelkie przejawy geniuszu twórców łaskawie przyjmuję do wiadomości...

    Tak to jest, jak się karmi ludzi propagandą, a potem w praniu różnie bywa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Corman, nie przejmuj się, POGRASZ... :)

    Czego nie można było powiedzieć o kilkunastu tysiącach wnerwionych typa co nabiło przez noc 1000+ postów plus pt. "chłopaki, kochamy was, ale inaczej"... :)

    Over and out...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah, no i "trzynastka" epilog być musi...

    Działacie Wiesiem przez 20 sek., potem kaplica, sam zdycha w ogniu i płomieniach...

    Ja jestem kreatywny, ale 16 godzin tu przeczekałem i jak jakiego zgnilcla z CDP spotkam, to jak pizdnę, co zbierać nie będzie...

    Engine. ok. A KTOŚ WAM MATOŁY MÓWIŁ JAK FABUŁY GRĘ PISAĆ, czy znowu mamy biegać jak maratończycy, czy tę część szkolenia przechlaliście?!?

    W żopie to mam, good night in the day everybody...

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.youtube.com/watch?v=rSpqObhK4Rw

    OdpowiedzUsuń