Counter


View My Stats

niedziela, 15 maja 2011

Pesymista, czyli dobrze poinformowany optymista...

...czuję się jak dzieciak przed odpakowaniem prezentów spod choinki, albo w kilka minut przed północą w Sylwestra kilka ładnych lat temu...

...nawet stopera nie potrzebuję, na cdprojekt.pl jak byk widnieje, iż jeszcze dwie godziny, dwadzieścia jeden minut, dwadzieścia osiem sekund... ;)

Generał poszedł sobie uciąć drzemkę, która może przedłużyć się do rana, rzucając na odchodnym, iż pewnie "Błąd 404, nie można połączyć się z serwerem" zobaczę po północy...

Ja mu na to, iż to 10 tyś., a nie miliony jak na onet.pl i tylko autoryzacji kodu, a nie wyświetlania czegokolwiek. Niemniej, zasiał we mnie ziarno niepewności...

Napięcie powoli rośnie... Tak czy siak, doprowadzić do takiego zachowania trzydziestoletniego byka, to już świadczy o tym, iż chłopaki coś osiągnęły... :)

10 komentarzy:

  1. Tyż czekam...rzecz w tym, że to nie tylko aktywacja ale te nieszczęsne 50MB do ściągnięcia jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ysDTac4Dk7U

    No, to te 50MB naszą mogiłą... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie przedmówcy... "Gra nie może zostać uruchomiona przed 17 maja 2011". Jakoś zapomnieli, że ta akurat wersja powinna.

    Ja tam się aż tak nie gorączkowałem, bo już jestem przyzwyczajony, iż jak nasi coś maja zrobić, tak spier....

    Za kilka dni, jak będzie mi się znowu chciało do tego brać, zapewne stwierdzę, że nawet dobre... Co nie zmienia faktu, iż pierwszy posmak absmaku na ustach pozostanie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż nie, cofam to...

    "Pragniemy również poinformować, że jesteś jednym z nielicznych, którzy będą mogli aktywować swój egzemplarz Wiedźmina 2 już o godzinie 00:01 16 maja, czyli dzień przed światową premierą. Czyni Cię to jedną z pierwszych osób na świecie, które zagrają w Wiedźmina 2. W ten sposób chcemy wyróżnić naszych największych fanów."

    Tak jakiś marzyciel na karteczce z EK napisał.

    Nie potrzebuję potwierdzenia od panów z CDP-R, że jestem wyjątkowy, ale niemniej...

    Niniejszym najwięksi fani mówią wam fruk wam w rzętak patałachy, żeby tego dosadniej nie nazwać... Oczekiwanie od was że nie spieprzycie czegoś bardziej odpowiedzialnego od gotowanie herbaty to pobożne życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Epitafium:

    "Ponieważ bardzo nam zależy na tym, aby system rejestracji i aktywacji wszędzie działał tak samo i każdy z Was mógł w pełni cieszyć się grą, odblokowanie kluczy Edycji Kolekcjonerskiej ulegnie opóźnieniu. Kłopoty techniczne leżą po stronie CD Projekt RED, dlatego też serdecznie przepraszamy wszystkich fanów Wiedźmin 2. Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, abyście mogli uruchomić swoje Edycje Kolekcjonerskie Wiedźmina 2 jeszcze dziś w nocy."

    Czyli jak zwykle, "co złego, to nie my...".

    No i wykrakałem, w pizdu poszedł cały misterny plan... ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to tam nie chcę nic mówić, ale jak zesrało im się przy maks 10K (bo tyle chyba było kolekcjonerek?) to co będzie przy "normalnej" premierze? ;-)
    No ale też przyznam, że mój policyjny szósty zmysł mi podpowiadał, że tak właśnie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panowie, ale ja naprawdę zaczynam być pesymistą na chwilę obecną, bo filmiki to kręcić i Tarantino potrafi, a "nadziei białych" w akcji jeszcze nie widzieliśmy... Jak oni nie potrafią przewidzieć przeciążeń łącz w dniu premiery, to co potem będzie, strach się bać... ;p

    E tam, panie dzieju, wracam do Mythosa. Niemieckie, to solidne... :D

    OdpowiedzUsuń