Counter


View My Stats

sobota, 8 maja 2010

Panie pośle, z czym do ludzi.... :)

http://wiadomosci.onet.pl/2164731,11,posel_krytykuje_kaszankowych_patriotow,item.html

Pan poseł unosi się, że flag nie wywieszamy, teraz już poprawnych politycznie pochodów 1-majowych nie organizujemy, itd. itp. Ogólnie jesteśmy be, bo jemy kaszankę.

Panie pośle, to WY z Wiejskiej (nomen omen nazwa pasuje jak ulał) odpowiadacie za kaszankę w tym kraju, gdzie młodzi ludzie w poszukiwaniu perspektyw zazwyczaj wyrywają z kraju i tak zniechęciliście Polaków do zdobyczy demokracji, że frekwencja regularnie z wyborów na wybory na pysk leci. Po prostu ludzie nie chcą przykładać ręki do tego, żebyście siedzieli na ciepłych stołeczkach, wpierniczali łososie (no bo kaszanka to dla was obciach) i dalej rozpierd… ten kraj debilnymi ustawami.

A i jeszcze jedno, panie „pośle”. Miesiąc w miesiąc okradasz mnie pan wraz ze swoimi wyborcami KRUS-em. Więc trochę więcej szacunku proszę…

16 komentarzy:

  1. Pozwolę sobie dodać jedną rzecz. Kilku moich znajomych (w tym jeden znany telewizyjny dziennikarz, pisarz i polityk, na prawo od którego są już tylko Czyngis Chan i ściana), kupiło sobie kompletnie zrujnowane gospodarstwa rolne na Mazurach. W związku z tym są rolnikami i jako tacy płacą KRUS (circa ebałt 70 zł miesięcznie). Facet, o którym piszę otwarcie śmieje się w nos nam wszystkim twierdząc, że skoro na to się godzimy, to on nie będzie frajerem.

    Osobiście nie jestem skłonny się z nim zgodzić, ale to oddzielna sprawa - bo w świetle prawa jest czysty (jak osrany, świeży śnieg).

    Ciekaw jestem, ilu takich cwaniaczków można by znaleźć w samej Warszawce? Może to właśnie oni walczą niezłomnie o to, by na Wiejskiej wciąż siedzieli pan poseł Pawlak i jego ferajna obiboków?

    OdpowiedzUsuń
  2. Typowe podejście lewaka. Jeśli ktoś ma lepiej niż ja to zamiast polepszyć sobie i mieć tak jak on to pogorszmy jemu i niech ma tak jak ja...
    Jeszcze Panowie napiszcie, że to co teraz mamy w Grecji to wina kapitalizmu. Jak się ośmieszać to do końca nie?

    PS. Tak miałem nie komentować, ale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaja sobie robisz, czy jeszcze w portach ich szukasz? Jestem tłumaczem. Chcę mieć ubezpieczenie zdrowotne, muszę założyć firmę. ZUS - 700 złotych miesięcznie. Rolnik - 70 złotych miesięcznie. Rolnik jęczy, że jak ma zbiory do żopy, to ma straty. Jak ja nie dostanę książki do tłumaczenia, to też mam straty, ale 700 państwu się należy. To za komuny postawa "rżnę państwo w żyć" była postrzegana jako patriotyzm, teraz to się popularnie złodziejstwo i skurwysyństwo nazywa.

    Miałeś nie komentować, to nie komentuj, bo mieliśmy cię tu za człowieka z pomyślunkiem, a słoma z butów waści zaczyna wychodzić...

    PS. Czyli jak ukradniesz telewizor z MM bo sklep miał słabe zabezpieczenia, a ja będę przeciw, to znaczy że jestem lewak, bo zazdroszczę ci sprytu. Chłopie, słownik wyrazów powszechnie uważanych za obelżywe rozkłada przy tobie bezradnie ręce… :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, Ghoran? Bardzo cię przepraszam. Miałem cię za człowieka inteligentnego. Ale z takimi głupotami "nie chce mi się gadać"...
    Wybacz, uznanie ciebie za idiotę nie jest obelgą. To po prosu diagnoza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ghoran, mam jedno pytanie - co radzisz zrobić, gdy wszyscy sobie polepszą i przejdą do KRUS? Dopłaty z budżetu do ZUS są na poziomie ~60% wydatków, dopłaty do KRUS sięgają 95... Budżet może tego nie wytrzymać - i wtedy obrazki z Grecji będziemy mieć u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem za likwidacją i KRUS i ZUS w takim razie, bo o ile sam jeszcze nie składam to po ostatniej zasłyszanej rozmowie ojca mego wychodzi na to, że lepiej sobie te składki przechowywać w skarpecie.

    I KRUSu panowie nikt nie ruszy bo to polityczny strzał w kolano, zreformować tez raczej nikt nie zreformuje.

    Ale porównywanie rolników do złodziei moi drodzy to przesada. Nawet jeśli państwo idzie im na rękę w kwestii składek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzys, nie porównywałem do złodziejów prawdziwych rolników. Ci mają swoje utrapienia, choć od dawna nas już nie "bronią" i coraz mniej "żywią"...
    Pisałem o "rolnikach" z Wiejskiej i okolic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, takie 'rolnictwo' wkurza, szczególnie, że Ci ludzie nie zarabiają ani 2,5 ani nawet 5 tys miesięcznie, i naprawdę stać ich na uczciwe składki. ale burzyć się z tego powodu nie mam zamiaru, bo i po co sobie nerwy szargać, na ludowców nie głosowałem i nie zagłosuję, a po mariażu z PO znaleźli się na równi pochyłej, która prowadzi do paszczy koalicjanta ; p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale PSL jest jak połączenie pocałunku Almanzora z, za przeproszeniem, łajnem. Z kim w koalicję nie wyjdzie, to koalicjanta wynoszą nogami do przodu, a z drugiej strony regularnie od 20 bez mała lat przyczepiają się do burty jakiegoś okrętu niczym wspomniany nawóz i krzyczą "Płyniemy!" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja sugeruję aby koszty uzyskania przychodu były takie same dla każdego. Co Wy na to? Bo swego czasu Generał pisał (nie tutaj), że to jak najbardziej sprawiedliwe...
    Czy już lewackie otępienie tak Was dopadło, że umiecie tylko dosrać po marksistowsku komuś a nie pomyślicie, że lepiej aby każdy płacił mniej a nie więcej? Nikt nie wyda Waszych pieniędzy lepiej niż Wy sami.

    A jak sobie Anakha założysz firmę to nie płacisz żadne 700 ZUS (przez pierwsze dwa lata). Warto wiedzieć o czym się mówi.

    A do sytuacji w Grecji się zbliżamy właśnie przez socjal (Wasz umiłowany). W Grecji już walczą o to, żeby nie zabierali im "100 letnich zdobyczy socjalizmu" nie patrząc na to do czego te zdobycze doprowadziły.

    "Dopłaty z budżetu do ZUS są na poziomie ~60% wydatków, dopłaty do KRUS sięgają 95..."
    Bo oba te systemy są z pupy wzięte. No ale socjal...
    KRUS ma niższe stawki, ale i niższe emerytury nie?

    A jak tak wierzycie w państwo to ja proponuję składki i podatki po 100% i przydział żarcia, ciuchów itp. przez urzędników. Będzie komuszy raj nie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ghoranku, 450 złotych przez dwa lata, a potem co? Likwidacja firmy i otworzenie nowej, bo po okresie ochronnym ZUS jest jaki jest? Już takie numery słyszałem "zlikwidujesz firmę po dwóch latach i założysz nową, okres ochronny odnowiony", ale to mi złodziejstwem śmierdzi.

    Słuchaj misiu, ja ci mówię grzecznie spierdalaj i uwierz, że naprawdę robię to grzecznie bo w wojsku byłem i jebać jak burą sukę o wiele lepiej potrafię. Do mnie się już nie zwracaj, bo jak zobaczę twojego posta do mnie, to mniej więcej tak, jakbym wdepnął w gówno na spacerze. Otrę buta o trawę i pójdę dalej.

    Generał może odpisze ci łaskawiej, bo z racji wieku on jest większym dyplomatą, ale na mnie w tym temacie nie licz...

    OdpowiedzUsuń
  12. /otarłem łajno z buta, bo większość była do mnie, reszta Ghoran, pisownia oryginału zachowana/

    "A sprawa jest prosta jak drut, jeśli są dwa systemy, z których jeden wymaga mniejszych nakładów to nie ma się co dziwić, że ludzie kombinują żeby nie płacić więcej. No ale to trzeba myśleć a nie myśleć Marksem. I też trzeba myśleć aby zauważyć co się dzieje tak z ZUS-em jak i KRUS-em. I żeby zauważyć, że dzisiejsza III RP pod wieloma względami jest gorsza niż ukochany lewicowy PRL też...

    Oba systemy tak naprawdę nic nie dają i zmierzają ku upadkowi więc lepiej oszczędzać samemu (do czego dziś już nachalnie nas namawiają jednocześnie zwiększając składki, ot lewacka logika).

    (...) z poglądami Generała się nie zgadzam to już Jego samego szanuję tak Ty jesteś dla mnie totalnie obcym człowiekiem. I nie zanosi się, żebym kiedykolwiek zamierzał zacieśniać znajomość. (...)"

    Nie przejmuj się, nie jestem gejem, więc też nie chcę się zacieśniać. Reszta twoich uwag do mnie będzie traktowana tak samo...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ghoran, wyrządź sobie i światu przysługę i zejdź z mojego bloga, dobrze? Bo przestanę bawić się w uprzejmości...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy okazji, ogłoszenie parafialne...

    Wielki człowiek, który ma teraz kaczkę po Smoleńsku za kamerdynera w przedsionku powiedział, że jeżeli za młodu nie było się "lewakiem" to na starość pewnie będzie się skurwysynem.

    Za młodości "lewakiem" byłem. 02.05 strzeliło mi 29 latek, więc choć w sercu młody, to dowodem osobistym już nie jestem. I lewactwo mi przeszło.

    Gdyby JKM nie robił z siebie czasami takiego idioty, to ja bym na niego zagłosował. Więcej, chciałbym żeby UPR zdobyło w parlamencie większość.

    I wtedy moja kasa byłaby MOJA. Nie musiałbym płacić za służbę zdrowia która zapewnia mi terminy kąpielowe za 5 miesięcy, policjantów którzy omijają 5 dresów pozdrawiających ich "cześć, psy" szerokim łukiem ale z chęcią podbiją statystykę dupiąc studenta z piwkiem na ławce w parku i parę innych rzeczy, które państwo podobno mi zapewnia, aczkolwiek gówno z tego mam...

    Szczerze, ja chcę tu Dzikiego Zachodu... Ale się nie da, a w domu wychowali mnie, że należy szanować prawo [(nie kombinować, czy to za PRL czy za III, IV, czy V RP i będę ją wspierać "bezapelacyjnie, do samego końca... mojego lub jej...")] oraz zasady demokracji. Demokracja JKM nie chce, ale jakoś nie słyszałem na przestrzeni 20 lat żeby ktoś przeprowadził referendum, czy chcą płacić na KRUS...

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo i tu się dołączę, bo mnie z rentki też składkę zdrowotna odbierają a termin do lekarza specjalisty rezerwowany pare dni temu mam na 21 października. ;d (dobrze, że badanie profilaktyczne)

    Chociaż z drugiej strony sens takich rent jak moja też jest dla mnie dyskusyjny (renta rodzinna) a kasy na to co miesiąc musi wypływać mnóstwo.

    Wnioski: NFZ, ZUS, KRUS, SRUS, wszystko to jest do dupy u Nas, i podpinanie tego pod poglądy polityczne jest bez sensu, one sa do dupy same z siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Generale,
    Nie wiem co na to świat, ale ja już usunąłem Twój blog z czytnika RSS. Jako człowiek leniwy, ręcznie adresu wpisywał nie będę. Tutaj zajrzałem jeszcze z racji komentowania.

    PS. Tłumaczył się nie będę bo nic to zmieni, ale chciałem Cię przeprosić za zrobienie lekkiej bardachy na Twoim blogu. Sam przed sobą mogę się usprawiedliwiać różnymi czynnikami, ale przed Wami już nie bo to tzw. czynniki zewnętrzne. Jeszcze raz przepraszam i życzę powodzenia w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń