Counter


View My Stats

sobota, 23 lipca 2011

Kur*a, to jest SKANDAL!!!

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/ciezko-chora-12-latka-za-mloda-by-ja-leczyc,1,4801008,region-wiadomosc.html

Gdzie tu jest numer konta bankowego?!? Chciałbym jakoś pomóc, ale najpierw kochany onet.pl zarzuca mi reklamę WC-Picker, a potem i tak nie ma tej KLUCZOWEJ informacji...

I jeszcze sobie jakieś mendy znowu robią z tego polityczną debatę... :/

Prosimy wszystkich którym udało się zdobyć informację jak można pomóc Patrycji o kontakt...

A pani Kawińska niech idzie już do piachu, i tak jak spojrzałem na nią raz, to mam odruch wymiotny...

2 komentarze:

  1. Chory kraj, po prostu chory. No bo, kurwa nasza mać, prawo, bo zasady, bo dzikie węże. Czy ci ludzie własnego rozumu nie mają?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyś pytał, drogi Masato, to z każdej złotówki, jaką podatnicy (Ty, ja i paru innych) wpłacają na NFZ, 49 groszy idzie na utrzymanie "spinaczy" z tegoż NFZ. Czyli - między innymi - tej starej biurwy, która orzekała, że ona nie może trwonić publicznych pieniędzy.
    No, ale skoro politycy największej opozycyjnej partii mają na głowach tematy ważniejsze (czy Putin osobiście siedząc w krzakach pod Smoleńskiem odpalał Stingera - wszyscy wiedzą, że ruskie Strieły to chłam i złom, bo Iwanom nigdy nie uda się zrobić czegoś sensownego - czy może zrobił to Miedwiediew z jego carskiego rozkazu) to czego tu chcieć?

    Może tylko pamiętajmy o tych sKULwysynach przy najbliższych wyborach...

    I nie ma znaczenia fakt, że NFZ zafundowali nam Miller and hys boyz. Ich też dobrze byłoby wypie... żeby sobie przypomnieli, czym jest prawdziwa lewica.

    OdpowiedzUsuń