Counter


View My Stats

piątek, 19 sierpnia 2011

Dlaczego nie zagłosuję na Kaczmenów...

Nie jestem już żaden smarkacz,
Siwizna mi kryje pałę.
Nie zagłosuję na Jarka,
Jeszcze nie zwariowałem!

Niejeden ciężar na barkach
Dźwigałem, znosiłem trudy.
Nie zagłosuję na Jarka,
Bo dość mam kłamstw i obłudy.

Gdy spytasz mnie, niedowiarka,
Dlaczego? Wyznam ci szczerze:
Nie zagłosuję na Jarka,
Bo w żadną zmianę nie wierzę.

Skąd wiem, że wybór niedobry?
Nie wierzę w zmianę oblicza,
Nie chcę powrotu Ziobry,
I teczek Macierewicza.

Na PiS nie oddam głosu!
Pamiętam Jarka premierem,
Za styropiany etosu,
I koalicję z Lepperem.

Nie chcę mieć znów premiera,
Co straszy Ruskim i Żydem,
Co w każdym widzi agenta,
I może zaszczuć jak Blidę.

Za to, co wciska ludowi,
Na co pozwala i sprzyja,
Za to, co pisze Sakowicz
I głosi Radio Maryja.

Za sieć podsłuchów i haków,
Wydanie walki elitom,
Za to, że skłócił Rodaków,
Za IV Rzeczpospolitą.


Za kłamstwa i pomówienia,
Prawdę mgłą sztuczną okrytą
Za chamskie skłócanie rodaków
Za IV Rzeczpospolitą.

Za "Tusk ma tę krew na rękach,
A memu Bratu chwała!"
Za wrzaski nad trumnami
PiSdzielcom powiem "Wała!"...

Za propagandę dziką,
które nie łączy, lecz dzieli.
Za chęć wznoszenia pomników
Z pieniędzy obywateli!

Za marsze z pochodniami,
Jazdę "po trupach do celu",
Za negowanie wyborów
I PROFANACJĘ WAWELU!!!!

Dziś w duszy mej zakamarkach
Odkrywam decyzji sedno:
Nie chcę powrotu Jarka,
Bo nie jest mi wszystko jedno!


Wiersz anonimowego twórcy znaleziony na Necie. Podpisuję się pod nim oburącz i obunóż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz