Counter


View My Stats

środa, 2 listopada 2011

O wsparciu graczy dla rodzimych produkcji...

...słów smutnych kilka.

Przeglądając terminy wydania gier do końca roku, natknąłem się na ciekawą informację odnośnie Afterfall: InSanity. Mianowicie, jeżeli twórcy gry sprzedadzą milion kluczy po 1 $ (słownie: jednym dolarze), właśnie za tyle otrzymamy pełną wersję gry. W przeciwnym razie zgromadzone środki rzekomo trafią na cele dobroczynne.


Z jednej strony nie da się ukryć, że milion to jak na nasze warunki zdecydowanie zbyt wysoko podniesiona poprzeczka, a jak miałbym być już w ogóle skunks, to zacząłbym brzydko podejrzewać, iż termin "cele dobroczynne" jest cokolwiek mglisty.

Niemniej jednak...

Umiarkowany niesmak wzbudził we mnie fakt, iż do tej pory dolca wpłaciło... niecałe 18 tyś. graczy.

Przy całym swoim cynizmie owego dolca wpłaciłem. Podobne akcje na zachodzie (z pamięci mogę wymienić ofertę Frozenbyte, w której można było za grosze otrzymać wspomnianego niedawno Trine, tudzież Frozen Synapse) przynoszą korzyści zarówno graczom, firmom je organizującym, jak i fundacjom, do których wpłacone kwoty trafiają.

A u nas jak zwykle klops, nasi rodzimi gracze równowartości dwóch butelek substancji ledwie zasługującej na miano piwa nie mają serca zapłacić za skądinąd dobrze się zapowiadającą Polską produkcję...


Smutne to...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz