Counter


View My Stats

czwartek, 2 sierpnia 2012

Pomoc

Mam pytanie do wszystkich P. T. Czytelników mojego bloga.

Czy ktoś z Was miałby może chęć do finansowej pomocy mojemu synowi? Każdy datek, nawet rzędu 50 PLN pomoże - z kropli powstaje jezioro. Chłopak zostanie kaleką bez odpowiedniej kuracji, a ta może być dość kosztowna. Nie ma co liczyć na NFZ, bo upłynie z kilka miesięcy, zanim człowiek dostanie się do specjalisty.

Jeżeli ktoś chciałby zostać dobrym Samarytaninem, niech mnie powiadomi pisząc maila na adres: elgeneral@onet.eu a ja podam mu numer konta bankowego, na jaki może dokonać wpłaty.

Wierzcie mi, że czuję się ogromnie upokorzony składając taką prośbę na Wasze ręce, ale ze względu na syna muszę schować dumę do kieszeni.   

8 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać bo każde słowa wydają się miałkie i puste w zetknięciu z nieszczęściem, które spadło na EGMa.

    Takiego nieszczęścia jakim jest utrata jedynego Syna i ostatniej, najbliższej osoby na świecie.

    Żadne słowa nie przyniosą otuchy, wołanie o sens tej przedwczesnej śmierci też nic nie da.

    Pozostaje może tylko iskra nadziei, że gdzieś tam jest ten lepszy, wspanialszy świat, gdzie spotkamy się później wszyscy i obejmiemy jak bracia, ojcowie, synowie. Po prostu ludzie. Bez uprzedzeń, nienawiści, złości.

    Patryk odszedł dziś rano. Generale, przyjmij proszę ode mnie kondolencje i wyraz szczerego współczucia z powodu śmierci Anakhy.

    Jeśli w tych najgorszych dniach będziesz potrzebował jakieś pomocy, po prostu daj znać. Żałuję, że nie pomogłem wcześniej.

    Czarny Iwan

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazy szczerego współczucia. I tak jak Andrzej, proszę dać znać, gdyby jakoś można było pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż tu mówić. :( Można już tylko milczeć. I współczuć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do współczuć.
    Trudno coś napisać, bo bardzo mi przez to smutno.

    OdpowiedzUsuń
  5. NFZ jak zwykle zawala sprawę....

    OdpowiedzUsuń